27. ruj 2012.

Dova za svakoga

Nije bitno u sta vjerujete ali ja vjerujem da je ova dova primjenjiva za svaku osobu na svijetu bez obzira na vjersku orjentaciju. Toliko je istinita i snazna. Gledala sam sebe i druge kako su aroganti, kako se dizu i kako padaju, kako su teski za trpiti, nesretni i sta sve ne. Mnoga stanja su opisana u nekoliko redaka o kojima mi pisemo tekstove i tekstove. :-) Budite mi veseli, lijepi i zadovoljni


 Gospodaru moj, 
Ne dopusti da me zavara uspjeh,
niti poraz baci u ocaj, 
podsjecaj me stalno 
da je neuspjeh iskusenje 
koje predhodi uspjehu. 

Gospodaru moj, 
Nauci me da je tolerancija 
najvisi stupanj moci,
a zelja za osvetom prvi znak slabosti.

Gospodaru moj, 
Ako mi uzmes imetak,
ostavi mi nadu. 
Ako mi podaris uspjeh,
podari mi snagu volje 
da savladam poraz.
A kad mi uzmes blagodat zdravlja
podari mi blagodat vjere.

Gospodaru moj, 
Kada se ogriesim o ljude 
podari mi snagu izvinjenja, 
a kad se ljudi o mene ogrijese
podari mi  snagu oprosta. 

Gospodaru moj, 
Kad ja zaboravim tebe 
nemoj ti zaboraviti mene. 

AMIN

Nema komentara:

Objavi komentar